Wednesday 19 February 2014

HARUM MALAM....ORI PENUTUP PINK..



HARUM MALAM
SEBOTOL RM40
DUA BOTOL  RM73
3 BOTOL RM95...
Latest packaging HARUM MALAM..Ada emboss tulisan Legacy Secret dekat botol..!
 yang KINI...
akak jual....
penutup pink...
harap dengan penjelasan di bwh...
terjawaplah
penutup coklat
penutup putih
penutup pink....
 ► REVOLUSI HARUM MALAM

Sila baca, lihat dan fahamkan!

PENUTUP COKLAT 
(KELURAN PERTAMA AWAL NOV 2013)
Penutup warna coklat pengeluaran yg pertama..disebabkan customer complain bila dapat stok penutup pecah jadi kita tukar penutup warna putih..jadi penutup coklat tidak wujud lagi,..cuma gambar je ada..

PENUTUP PUTIH
(KELUARAN KEDUA PERTENGAHAN NOV 2013- PERTENGAHAN JAN 2014) Disebabkan penutup coklat selalu pecah jadi kita tukarkan kepada penutup putih yg lebih kuat dah lebih kukuh..memang x pecah bila customer dapat barang..tapi disebabkan harum malam semakin glamour dan berkesan tiruan pula muncul..tapi penutup putih masih ada yg ori ya..tetapi pastikan cek botol sebelum beli sebab penutup putih ada yg ori ada yg tiruan..

PENUTUP PINK
(HUJUNG JAN 2014 SEHINGGA KINI)
Untuk membendung masalah tiruan yg berleluasa pihak company Legacy Secret telah ambil tindakan untuk menukar semua penutup kepada penutup warna pink dan ada cop hologram pada permulaan..Tetapi sekarang cop hologram kita tidak letak tetapi ada emboss Legacy di botol.. Sekarang pihak company hanya mengeluarkan penutup warna pink saja dan tidak mengeluarkan lagi penutup putih..jadi sesiapa yang order awal / tengah bulan JAN semua dapat penutup putih!!





 amboiii...
kan main pose dgn HARUM MALAM...terbaekk !!
wahh....
abg2..membeli untk si isteri yerr...:))
berminat PM...
for serious buyer...only..

No comments:

Post a Comment